10 Haziran 2007 Pazar

Who Cares About Europe? Avrupa'ya inanılmaz isabetli mesaj!

> 4 Ekim Salı sabahı uyananlar Financial Times'ta çok güzel bir reklamla
> karşılaştılar....Ekte görebilirsiniz....
> Kal-Der yani Türkiye Kalite Derneği'nin bugünkü Financial Times'a verdiği
> bir ilan var. Bugün yani Lüksemburg'daki sancılı saatlerin ertesi günü
> gazeteyi satın alanlar şöyle İngilizce bir cümleyle karşılaşacaklar:
> 'Who cares about Europe.'
> İlanın altındaki imzalar ise Avrupa Kalite Ödülü'nü almış şirketler.
> Brisa, Beksa, Beko, Arçelik, Vitra, Bosch, Kocaeli Sanayi Odası, ECA,SKF.
> İlanda Türkiye'nin 'Avrupa Kalite Ödülü'nü en fazla kazanan iki ülkeden
biri
> olduğu hatırlatılıyor.
>
> 'Care' sözcüğünün çifte anlamı var ki, bence 4 Ekim sabahına pek uygun
> düşmüş.
>
> Yani bu cümle hem 'Avrupa'ya kim takar', hem de 'Avrupa'ya kim
> bakar'anlamında.
>
> Birinci anlamını şöyle açıklamak mümkün:
> 'Türkiye'nin Avrupa standartlarına ulaşmış hatta geçmiş şirketleri var.
> Avrupa Birliği üyeliği olsa da olmasa da Türk şirketleri dünyada adlarını
> duyurmaya ve yol almaya devam edecek...'
>
> İkinciden ise 'Avrupa'nın standartlarını yükseltmesi için en fazla Türk
> şirketleri gayret gösteriyor. Avrupa'nın geleceğine en fazla Türk
şirketleri
> ihtimam gösteriyor' anlamını çıkartmak mümkün.
> Kal-Der'i bu isabetli ilan nedeniyle kutlamak gerek. Avrupa'ya en iyi
mesajı
> verdi.



Mavi forum

0 yorum: