> 4 Ekim Salı sabahı uyananlar Financial Times'ta çok güzel bir reklamla > karşılaştılar....Ekte görebilirsiniz.... > Kal-Der yani Türkiye Kalite Derneği'nin bugünkü Financial Times'a verdiği > bir ilan var. Bugün yani Lüksemburg'daki sancılı saatlerin ertesi günü > gazeteyi satın alanlar şöyle İngilizce bir cümleyle karşılaşacaklar: > 'Who cares about Europe.' > İlanın altındaki imzalar ise Avrupa Kalite Ödülü'nü almış şirketler. > Brisa, Beksa, Beko, Arçelik, Vitra, Bosch, Kocaeli Sanayi Odası, ECA,SKF. > İlanda Türkiye'nin 'Avrupa Kalite Ödülü'nü en fazla kazanan iki ülkeden biri > olduğu hatırlatılıyor. > > 'Care' sözcüğünün çifte anlamı var ki, bence 4 Ekim sabahına pek uygun > düşmüş. > > Yani bu cümle hem 'Avrupa'ya kim takar', hem de 'Avrupa'ya kim > bakar'anlamında. > > Birinci anlamını şöyle açıklamak mümkün: > 'Türkiye'nin Avrupa standartlarına ulaşmış hatta geçmiş şirketleri var. > Avrupa Birliği üyeliği olsa da olmasa da Türk şirketleri dünyada adlarını > duyurmaya ve yol almaya devam edecek...' > > İkinciden ise 'Avrupa'nın standartlarını yükseltmesi için en fazla Türk > şirketleri gayret gösteriyor. Avrupa'nın geleceğine en fazla Türk şirketleri > ihtimam gösteriyor' anlamını çıkartmak mümkün. > Kal-Der'i bu isabetli ilan nedeniyle kutlamak gerek. Avrupa'ya en iyi mesajı > verdi. 
Mavi forum |
0 yorum:
Yorum Gönder